E-ticarette Ramazan Dönemi ve Fiyatlar Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün, online alışverişlerin **Ramazan ayı** ile hızlandığını belirtti. Fiyatlara şirket olarak dokunmadıklarını vurgulayan Özgün, fiyat artışlarının **satıcılar** tarafında piyasa ile paralel olduğunu ifade etti. Enflasyon ve kurdaki artışa bağlı olarak fiyatların güncellendiğini söyleyen Özgün, yüksek enflasyonun tüketici tercihlerini şekillendirdiğini ve tüketicinin farklı markalara yönelebileceğini aktardı….
Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün, online alışverişlerin **Ramazan ayı** ile hızlandığını belirtti. Fiyatlara şirket olarak dokunmadıklarını vurgulayan Özgün, fiyat artışlarının **satıcılar** tarafında piyasa ile paralel olduğunu ifade etti. Enflasyon ve kurdaki artışa bağlı olarak fiyatların güncellendiğini söyleyen Özgün, yüksek enflasyonun tüketici tercihlerini şekillendirdiğini ve tüketicinin farklı markalara yönelebileceğini aktardı.
Ender Özgün, Ramazan dönemindeki gelişmeleri ve satışların seyrini bir basın toplantısında paylaştı. **24 saat içinde teslimat** hizmetini vurgulayan Özgün, gelecek iki yılda e-ticarette büyüme öngördüklerini dile getirdi. Tahminlere göre 2023’te **1.5-1.6 trilyon TL civarındaki ciro** ile tamamlanması beklenen e-ticaret pazarının toplam alışveriş içindeki payının %22’ye ulaştığını belirten Özgün, orta vadede bu payın %35’e, uzun vadede ise %50’ye çıkmasını beklediklerini söyledi.
Ramazan alışverişlerinin bir ay önceden başladığını belirten Ender Özgün, **site trafiğinin** en yoğun olduğu saatleri 21.00-22.00 olarak kaydetti. Özgün, bu Ramazan’da **küçük ev aletleri** kategorisinin %55, **temel tüketim siparişleri** ile **giyim siparişleri**nin %40, **gıda içecek** kategorisinin ise %35 büyüdüğünü aktardı. **Kahve makineleri**nin ciro anlamında hızla büyüdüğünü ve kahve alışkanlığının eve taşındığını da vurgulayan Özgün, trendleri paylaştı.
Reklam & İşbirliği: [email protected]