76 İlde Gerçekleşen Operasyonlar Hakkında Bilgi İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, son 3 haftada **76 ilde** gerçekleştirilen *Narkoçelik* operasyonları hakkında detaylı bilgi verdi. Operasyonların, **cumhuriyet başsavcılıkları** ile **Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığı** koordinesinde, il emniyet müdürlüklerince **3 bin 165 ekip, 8 bin 236 personel, 34 hava aracı ve 82…
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, son 3 haftada **76 ilde** gerçekleştirilen *Narkoçelik* operasyonları hakkında detaylı bilgi verdi. Operasyonların, **cumhuriyet başsavcılıkları** ile **Emniyet Genel Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Başkanlığı** koordinesinde, il emniyet müdürlüklerince **3 bin 165 ekip, 8 bin 236 personel, 34 hava aracı ve 82 narkotik dedektör köpeğinin** katılımıyla gerçekleştirildiğini belirtti.
Bakan Yerlikaya, operasyonlar kapsamında **2 ton 12 kilogram uyuşturucu madde** ile **890 bin 35 uyuşturucu hapın** ele geçirildiğini ve **2 bin 248 şüphelinin gözaltına alındığını** açıkladı.
Bakan Yerlikaya, toplumun geleceğini tehdit eden **zehir tacirlerine karşı** herkesin duyarlı olması gerektiğini vurgulayarak, gençlerin uyuşturucudan uzak tutulmasının hepimizin ortak görevi olduğunu belirtti. Ayrıca, çevrede uyuşturucuyla ilgili şüpheli durumların fark edilmesi halinde **112’nin** aranması gerektiğini hatırlattı.
Bakan Yerlikaya’nın açıklamaları, uyuşturucuyla mücadelede devletin ve toplumun kararlılığını ortaya koyarken, genç nesillerin korunmasına yönelik önemli adımların atıldığını gösterdi.
Reklam & İşbirliği: [email protected]