SON GELİŞME
--:--:--

TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi

TÜBİTAK Fen Lisesi, 2021 yılında bilim ve teknoloji odaklı eğitim anlayışıyla öğrencilerini kabul etmeye başladı ve 2025-2026 akademik yılında ilk mezunlarını verdi. Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır’ın katılımıyla gerçekleşen muhteşem mezuniyet töreninde, LGS’de yüzde 1’lik dilimde yer alan öğrenciler arasından özel yetenek sınavıyla seçilen gençler mezuniyet sevinci yaşadılar. TÜBİTAK Gebze Yerleşkesi’nde düzenlenen törende,…

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi

TÜBİTAK Fen Lisesi, 2021 yılında bilim ve teknoloji odaklı eğitim anlayışıyla öğrencilerini kabul etmeye başladı ve 2025-2026 akademik yılında ilk mezunlarını verdi. Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır’ın katılımıyla gerçekleşen muhteşem mezuniyet töreninde, LGS’de yüzde 1’lik dilimde yer alan öğrenciler arasından özel yetenek sınavıyla seçilen gençler mezuniyet sevinci yaşadılar.

TÜBİTAK Gebze Yerleşkesi’nde düzenlenen törende, eğitimlerini başarıyla tamamlayan ilk mezunlara diplomaları Bakan Kacır tarafından takdim edildi. Mezuniyet Yürüyüşü, ulusal ve uluslararası bilim olimpiyatlarında Türkiye’yi başarıyla temsil eden öğrencilerin alkışlar eşliğinde gerçekleştirdiği bir başka etkinlik oldu. Tören, öğrencilerin başarı hikayelerini anlatan duygusal anların yaşandığı bir tanıtım filmi ve ödül töreni ile devam etti.

Bakan Kacır’a yapılan sürpriz video gösterimi ve öğrencilerin duygusal konuşmaları, törene ayrı bir anlam kattı. Okul birincisi Elif Berra Demir’in babasına armağan ettiği başarısını vurgulayan konuşması, törene katılan herkesi duygulandırdı. Dereceye giren diğer öğrenciler de ödüllerini aldılar ve mezuniyet belgelerini teslim aldılar.

Bakan Kacır’ın konuşmasında, TÜBİTAK Fen Lisesi’nin stratejik önemine ve Türkiye’nin milli teknoloji hamlesine katkılarına vurgu yaptı. Öğrencilere gelecekte bilim ve teknoloji alanında ülkeyi temsil etme görevi vererek, Türkiye’nin yüksek teknoloji geliştirme kabiliyetlerine vurgu yaptı.

Törenin sonunda, öğrencilerin keplerini havaya fırlatarak mezuniyetlerini kutlamaları ve Bakan Kacır ile öğretmenlere teşekkür belgeleri verilmesiyle tören sona erdi. Emeği geçen öğretmenlere ve özellikle okul müdürü Dr. Hacı Ahmet Yıldırım ve öğretmen Hülya Bal’a teşekkür belgeleri takdim edildi.

TÜBİTAK Fen Lisesi, bilim ve teknoloji alanında yetenekli gençleri destekleyerek Türkiye’nin gelecekteki bilim insanlarını yetiştirmeye devam ediyor. Mezuniyet töreni, öğrencilerin başarılarını kutladığı duygusal anlarla dolu unutulmaz bir etkinlik oldu.

Benzer Haberler
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi
İletişim Başkanlığı YKS Öncesi Milli Maç Duyarlılığı Çağrısı
İletişim Başkanlığı YKS Öncesi Milli Maç Duyarlılığı Çağrısı
Ozan Kızıl YKS’yi Saniyelerle Kaçırdı
Ozan Kızıl YKS’yi Saniyelerle Kaçırdı
YKS Öğrencisi Emir Özkan Milli Mağlubiyet Sonrası Sınava Moralsiz Girdi
YKS Öğrencisi Emir Özkan Milli Mağlubiyet Sonrası Sınava Moralsiz Girdi
Okullarda son ders zili bugün çalıyor
Okullarda son ders zili bugün çalıyor
YKS’ye Tanımadığı Araçla Yetişen Adaylar Oldu Saniyelerle Kaçıranlar Da Oldu
YKS’ye Tanımadığı Araçla Yetişen Adaylar Oldu Saniyelerle Kaçıranlar Da Oldu
Adana'da Haberin Doğru Adresi
Adana Son dakika Haberleri

Reklam & İşbirliği: [email protected]

Hakkımızda
Copyright © 2025 Tüm hakları HABER 01 'de saklıdır.